grön juice och fint väder

Gjorde mig precis ett mellis och sitter nu och kollar på lite Youtubevideos. Har druckit smoothies/ätit smoothiebowls nästan varje dag sen jag köpte min mixer haha. Måste nästan lugna mig så jag inte tröttnar.. Idag gjorde jag i alla fall en grön "smoothie juice" (kan man säga så?) som en del av mitt mellis. Blev mycket gott och fräscht. 

Kolla så fin färg:) Sötade med banan och ananas och hade sen i massor av grönkål och spenat i + spirulina. Man kan knappt känna smaken av grönsakerna. Himla smart faktiskt! Nästa gång ska jag nog prova med äpple som sötning. 
Såhär fint var det förresten utanför vårt köksfönster för ett tag sen. Kände bara att jag vill dela med mig av den bilden också:) Är nästan lika fint nu, om inte finare. Himlen är typ rosa och så är det jättesoligt. Me love:)
 
Tänkte dricka upp smoothien och fortsätta kolla lite mer youtube nu. Tjugo över fem måste jag nämligen bege mig ner till folktandvården för ett liet besök. Haha asså gud intressant liv jag har känner jag. Bloggr sen. Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Hemma Hos Felicia

vilket toppenväder, och smoothien verkar vara toppen. Bra vitaminbomb i sjukdomstider!! :)

2017-03-14 @ 16:49:10
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: